Pro uchazeče o zaměstnání
Chief Operations Office pro českou investiční společnost
Naším klientem je středně velká investiční společnost, která poskytuje komplexní služby na kapitálovém trhu. Svým zákazníkům poskytuje služby asset management, online trading na světových kapitálových trzích, investice do populárních ETF fondů a spravuje vlastní fondy. Společnost je regulována Českou národní bankou a je členem Asociace pro kapitálový trh (AKAT).
Náš klient uvedl na trh za poslední rok nové finanční produkty, které jsou pro investory v České republice inovativní a velmi žádané a zahájil spolupráci s velkými distribučními sítěmi. Díky implementaci nových produktů společnost roste po všech stránkách. V oblasti back office a IT se zvýšily nároky na efektivitu, množství a rozmanitost zpracovávaných operací. Proto hledají nového kolegu/kolegyni, který bude zodpovědný za provozní část firmy, zejména oddělení Back Office a IT.
Cíl pozice:
Kompletní procesní, IT a provozní řízení, podpora rozvojových projektů společnosti.
Úspěšný kandidát musí:
- mít alespoň pětiletou zkušenost v regulovaném subjektu typu OCP, investiční zprostředkovatel či investiční společnost. Dále je vhodná zkušenost z oddělení bank, které v rámci svého portfolia nabízejí podobné služby
- být schopný a zvyklý vykonávat řadu věcí osobně (na této pozici budete řídit tým 5 spolupracovníků, není zde prostor pro „pouhé delegování“ pracovních úkolů, je potřeba plno úkolů zastat osobně)
- mít multifunkční přesah do IT, back office, financí a provozu. Potřebujeme silnou kompetenci v IT s prokazatelnými výsledky a zároveň silnou kompetenci v back-office ve smyslu pravidel a regulí v oblasti obchodování na trzích.
- ovládat anglický jazyk minimálně na úrovni B2
Náplň práce:
IT oblast:
- Zodpovědnost za celkovou koncepci firemního IT
- Řízení IT týmu (2 kolegové), spolupráce na řešení operativních i dlouhodobých strategických úkolů
- Spolupráce a komunikace s externím dodavatelem IT řešení
Back Office:
- Back-Officem se pro potřeby našeho klienta rozumí procesní gró jeho podnikání: procesy nutné pro správu a obchodování, smluvní řešení, reportování a administrativa spojená s tím, že tento business je státem regulovaný (např. reportování ČNB a regulatorní reportování FATCA, GATCA, atd.)
- Řízení týmu (3 kolegové), úprava, zlepšování a navrhování nových procesů, jejich implementace, zaškolení kolegů, kontrola funkčnosti a správnosti, atd.
Ekonomická oblast:
- Návrh a obhajoba finančního rozpočtu, jeho kontrola a dodržování
- Příprava finančních reportů pro kontrolní úřady, komunikace s nimi, zodpovědnost za veškeré náležitosti vyplývající z toho, že náš klient je státem regulovaná firma
- Spolupráce s externí účetní firmou
Nabízíme:
- Zajímavou práci u licencovaného obchodníka s cennými papíry
- Solidní přístup, i nepsané dohody u našeho klienta vždy platí
- Přímý a významný vliv na chod firmy, možnost realizace vlastních nápadů
- Otevřenost a flexibilitu firmy, spolupráci přímo s majitelem společnosti
- Zajímavé finanční ohodnocení s možností participace na výsledku firmy
- Možnost dalšího osobního růstu formou školení a vzdělávání a další benefity
- Přátelský a otevřený tým kolegů, kteří jsou profesionálové ve svém oboru
Pokud Vás pozice zaujala, prosím, zašlete svůj životopis Zuzaně Jokešové na Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript